Laganmälan öppen för höstens cuper

FOTO: Mikael Sjöberg
Nu är äntligen laganmälan öppen för höstens cuper. In och anmäl era lag senast 30 juni.
I höst arrangeras Division 4 i dressyr samt divison 2 och Division 1 (ponny) i hoppning. Laganmälan är öppen till och med 30 juni,därefter går det att anmäla lag i mån av plats och mot en efteranmälningsavgift på 500kr.
Publicerad: