Distrikts årsmöte 2023

Gävleborgs Ridsportförbund bjuder in till distriktsårsmöte den 26 mars 2023 på Bollnäs Ridsällskap.

För vem: Årsmötet är öppet för alla medlemmar i föreningar som tillhör Gävleborgs Ridsportförbund.

När: Söndagen den 26 mars 2023
Tid: 14:00
Var: Bollnäs Ridsällskap

Program:

• Bollnäs Ridsällskap ger oss en rundtur i deras nybyggda lägergård om hela 290 kvm samt en redovisning hur arbetet och finansieringen har gått till på detta bygge.
  • Bollnäs Ridsällskap kommer även ge oss en kortare information ang. föreningens arbete med energibesparing tex installation av solceller.
  • Gävleborgs Ridsportförbund bjuder på smörgåstårta
  • Sedvanliga årsmöteshandlingar
  • Prisutdelning av 2022års;
    Årets Ridlärare, Årets Ridskolehäst, Årets Kompis
    Årets Förening, Årets Eldsjäl

Anmälan: Anmälan är obligatorisk för alla. Anmäl dig via denna länk >> Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. senast den 19 mars 2023.

Övrigt: För ytterligare information kontakta Gävleborgs Ridsportförbunds kansli, gavleborg@ridsport.se Susanna 070-280 1388 eller Alexandra 070-280 77 99

Ombudsfullmakt: Representerar du din förening, dvs. är ombud (max 2 personer från varje förening) och skall rösta skall du inkomma med ombudsfullmakt Pdf, 63.1 kB. undertecknad av ordförande från din förening. Ombudsfullmakten mailas till gavleborg@ridsport.se senast 24 mars kl. 12:00 alt. postas till Gävleborgs Ridsportförbund, Box 975, 801 33 GÄVLE

Motioner: Motioner till distriktsårsmötet ska inkomma senast 1 februari 2023, skickas till via mail till gavleborg@ridsport.se alt. postas till Gävleborgs Ridsportförbund, Box 975, 801 33 GÄVLE

Publicerad: